This post is also available in:
English (Engelsk)
Deutsch (Tysk)
Nå er 2019 igang, og vi har skrevet ferdig og lagt ut årsrapporten for 2018, tilgjengelig for våre bidragsytere. Jeg vil gjenta noen av punktene fra rapporten her.
Vi har sprengt alle tidligere rekorder, både i antall nye brukere, antall nye turer, antall nye lister, antall bidragsytere og i antall ambassadører. Vi har også offisielt vært tilstede på hele 25 eventer, hvorav fem var mega og ett var giga! 2018 har vært et fantastisk år for cachetur.no!
Brukerundersøkelsen
Vi hadde på tampen av fjoråret en liten brukerundersøkelse blant våre brukere. Ikke den beste deltagelsen denne gangen heller, men vi har fått inn noen gode ideer som vi håper vi kan jobbe videre med.
Det som virkelig er gledelig, er at flertallet ser ut til å være fornøyd med hva vi tilbyr. Vi syns fortsatt det er en litt høy andel som er misfornøyd, men resultatet er bedre enn i fjor. Så trenden er positiv!
Akkurat som med forrige brukerundersøkelse, er det også denne gang kommet flere ønsker om funksjonalitet som vi allerede har. Så enten er ting for godt bortgjemt, eller så glemmer folk å sjekke om det er der 🙂
Vi har fått til mye
Vi har fått til veldig mye i 2018. Vi har utvidet funksjonaliteten veldig, levert en meget stabil tjeneste med høy oppetid og vi har fått internasjonalt fotfeste.
Vi har lansert vår helt egen app, vi har flyttet til ny server og vi har gjort mange forbedringer i ruteberegning og beregning av ankomsttid.
Vi har en sunn økonomi, på tross av at vi har utvidet mange ganger og fått drastisk økte utgifter i 2018. Det er takket være alle våre bidragsytere. Regnskapet for 2018 har gått i pluss, og vi kan levere alle våre tjenester like reklamefritt i 2019, som i 2018 🙂
Prioriteringer fremover
Cachetur.no er i dag en stabil tjeneste, med mange brukere. Men det betyr ikke at utviklingen kan stoppe. Det kommer stadig nye ønsker og forslag, og det implementeres stadig flere og flere av dem.
Merkevarebygging og internasjonalisering
Vi kommer til å fokusere videre på å bygge opp merkevaren internasjonalt, og jobbe for at cachetur.no skal være det foretrukne verktøyet til planlegging av små og store cacheturer.
Vi deltok på mange eventer i 2018, og vi håper vi kan delta på minst like mange i 2019.
Opplæring
I alle brukerundersøkelser vi har kjørt hittil, har det vært veldig tydelig at folk ønsker seg funksjonalitet vi allerede har. De vet bare ikke om den.
Derfor ønsker vi å fokusere enda mer på opplæring og ressurser som hjelpesenteret i 2019
Turmaler
Turmaler har vært en viktig grunnpilar på cachetur.no helt siden starten. Derfor håper vi at vi kan klare å snu den negative trenden, og øke antallet aktive turmaler i 2019.
Vi klarte det ikke i 2018, men det kan ikke stoppe oss fra å prøve på nytt!
Vi fortsetter videre i tråd med brukernes ønsker
Vi fortsetter som før, og vil også i 2019 utvikle cachetur.no i tråd med brukernes ønsker.
This post is also available in:
English (Engelsk)
Deutsch (Tysk)